Rizman Ruzaini RTW


Assalamualaikum dan salam sejahtera


Kreativiti pereka-pereka fesyen di Malaysian memang tiada batasnya. Salah seorang pereka yang Azie gemari ialah Rizman Ruzaini. Siapa tak kenal Rizman Ruzaini kan? Rekaan dia memang ohsem. Simple yet stylish. Antara artis yang gemarkan Rizman Ruzaini adalah Fazura, Ziana Zain, Siti Nurhaliza dan ramai lagi. 

Kredit to: Rizaman Ruzaini Instagram







Azie sukakan design yang simple tapi nampak elegan. Kalau nak tahu, Rizman Ruzaini ada keluarkan RTW (Ready-To-Wear) Collection.  Azie dah pergi tengok. Cecantik uols! Baju-baju macam ni boleh mix and match. Rambang mata betul nak pilih yang mana. Harga pun berpatutan sangat. Kita bagi teaser sikit ok..

Cantik kan?

Kalau nak cuci mata pergi kat website Rizman Ruzaini
www.rizmanruzaini.com


Azie memang tak boleh kalau nak beli dari website aje. Mesti nak tengok sendiri, nak rasa material tu sendiri dan yang penting nak ukur baju di badan sendiri! Maklumlah kita ni bukan cutting model. Cutting badan kita ala-alah buah durian yang takda shape tu. Maka haruslah ke butik dan cuba sendiri. 


Lokasi / alamat

RIZAMAN RUZAINI
B1-5, Midfields Square West
Jalan 11/108c
Off Lebuhraya Sg Besi
Kuala Lumpur

Bila dah ke sana, sila tahan nafsu. Haih! Mujurlah 50% off :')

Sempat kita bergambar dengan Rizman the designer. Makin lama tengok, makin macho lah lelaki ini. Jauh sangat bezanya dengan zaman dia berambut panjang dolu-dolu! Serius memang lain!







Best la tu, dapat baju baru!

1 ulasan: