Teaser : Musim luruh 2015 di Korea Selatan


Assalamualaikum


Ahamdulillah, selamat pulang ke Malaysia tanah air tercinta! Walau ke mana pun kaki melangah bermusafir, Malaysia tetap di hati. Gitu. Pengalaman 11 hari 10 malam bercuti di Jeju dan Seoul sangat mengasyikkan dan sangat memenatkan! Memang banyak tempat bertangga, berbukit dan banyak sangat berjalan. Sila exercise sebelum ke Korea. Hiks. 

Bila dah sampai sana barulah faham kenapa rakyat Malaysia gemar dan suka datang ke Korea. 11 hari memang singkat! Tak cukup masa nak explore semua tempat. Banyak sengat tempat-tempat menarik di Jeju dan Seoul yang terpaksa dilepaskan.

Explorasi ke Pulau Jeju pulak antara pengalaman indah sepanjang hayat! Lots of wind. Lots of rock. No thieves, no beggars, no gates. Itulah keunikan Jeju. 4 hari di Jeju memang tak cukup. Sekurang-kurangnya peruntukkan seminggu untuk explore Jeju. Baru puas hati! Menjejakkan kaki di Jeju memang berbaloi-baloi. 

Seoul pulak, bandar yang tak pernah tidur. Seronok betul jalan-jalan di Seoul. Tak sabar nak bercerita. Minggu ni kerja mengemas rumah dan mendobi baju dulu. Rumahku dah bersawang! Cepatnya labah-labah buat kerja. Teaser dulu ya =)



Stay tuned! Coming soon.

Selamat bercuti ke Korea!


6 ulasan:

  1. sukalah tengok fashion kakak.. up lagi bnyk2 gmbr..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siti,
      Muahahaha (gelak tergolek-golek). Apesal tengok fesyen pulak. Tengokla gamba pemandangan tuh. Aduhhh.. Hehe.

      Padam
    2. ehehee sbb fashion n travelling pisah tiada.. hewhew.. iols nk pakai cntik2 gak tp boooolat so tngk je la org pakai cecantik hehehe

      Padam
    3. Siti,
      Kak Azie takpandai fesyen. Cuma pakai pakaian yang selesa dengan bentuk badan dan semestinya yang menutup aurat. Paling penting self-confident dalam mengenakan pakaian. Kalau travel pakai pakaian/hijab yang terang! Barulah naik dalam gambar. Eh cerita pasal fesyen ke pulak. Hihi.

      Padam
  2. Azzy!!! lama x singgah sini rupa nya dah sampai korea eh..yes!!! korea sgt best itu sbb sis JM dah ke sana 3 kali..nak repeat? ofcoz! sbb rasa x puas.....pat update sbb belum jejak jeju tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sis JM,
      Lama tak nampak! Busy travel eh. Haah sampai Jeju dan Seoul dah. My so called Autumn in my heart and Winter Sonata trip finally came true. Yay! Yay!

      Ok sedang gigih update Jeju. Jeju tempat yang ohsem dengan keajaiban alam. Tak sabar nak update. Hihi.

      Padam