Kempen Video Blogbuster Nuffnang



Assalamualaikum


Teruja pula bila dikatakan terpilih untuk kempen Video Blogbuster Nuffnang!

Konsep sama macam CPUV campaign tapi bayaran lebih mahal. Katanya selected blogger yang terpilih. Camna Azie boleh terpilih pun tak tahu. Adalah tu kriteria yang dilihat. Mungkin kerana Azie selalu update survey. Dalam survey tu mungkin ada kriteria yang menyebabkan kita terpilih untuk Kempen Blogbuster ni. Walau apapun ini kali pertama mendapat kempen Blogbuster sejak aktif berblog beberapa bulan kebelakangan ni. Ini sudah dikira improve ni. Nuffnang sedar rupanya kehadiran blog picisan macam azyyatiliah ni. *terharu*


Arahan: Kena sediakan video kreatif tentang MAYBANK TRANSACT AND WIN selama 10 saat dan submit pada Nuffnang. Jika terpilih video akan diiklankan di blog. Setiap klik kita akan terima bayaran! RM0.50sen perclick. Tempting sangat nih. 


Setiap langkah dan contoh video telah pun diberi oleh Nuffnang. Tapi nak video apo? Alahai bukan senang nak jadikan ia kreatif dan memang da bomb dalam masa 10 saat!




Tahniah kepada ahli Glitterati yang terpilih -D



4 ulasan:

  1. Balasan
    1. Thanx Farah. U too. Tah join ke tidak nih. Hihi.

      Padam
  2. Saya pernah beberapa kali diberi peluang utk kempen mcm ni...tapi pandang sepi je sebab tak kreatip nak buat2 video ni ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeke. Sayangnya. Jomlah Farrah cuba. Biarla tak kreatip pon. Azie InsyaAllah nak cuba juga sebab dateline 8Dec. Kononnya ada masa lagi nak research. Tapi pecah kepala jugak fikir idea ni. Helppp! Hihi.

      Padam