Watermelon Cake @ Naj & Belle Subang



#flashback1 May 2018. Satu Malaysia cuti sempena Hari Buruh  

Suami decide nak bawa kita dating or coffee-coffee di Naj & Belle Subang. Kata suami dia pernah datang makan sini dengan officemate. Jadi kali ini nak bawak wifey pulak datang makan dan rasa food di sini. 


Di mana Naj & Belle? Buka pukul berapa? Nah, info di bawah ni.


Naj & Belle Café
Hours: 10am-10pm, daily
Address: G-03A, Ground Floor, Courtyard Mall, SS15/4G
Subang Jaya (beside Harajucube)



Naj & Belle sangat terkenal dengan signature cake mereka ; Watermelon Cake. Sepotong kek tembikai ini berharga RM17.90. Suapan pertama...ohhh sejuk dan sedapnya! Tembikai kot yang ada di tengah-tengah lapisan kek dan cream tu. Kreatif bila Naj & Belle perkenalkan watermelon cake ni. At least sesuatu yang baru! 




Saya penggemar pasta. Dalam seminggu mesti sekali akan masak pasta. Muak jugak asik makan nasi. Suka cedok idea-idea dari cafe hipster untuk masak pasta di rumah. So di Naj & Belle teringin nak rasa Fettucine Smoked Salmon. Harga RM29. Wow heavy dengan napoli sauce. Makan panas-panas memang onz sangat!




Suami pula order The Belle Breakfast. Harga RM28.50. Roti pita yang biasa buat kebab tu digabungkan dengan Atlantic salmon dimasak sempurna juicy di dalam crunchy di luar dimakan bersama poached egg. Dihiasi dengan roasted cherry tomatoes & chilli labneh. Nyums! So creative la this menu! Memang sedap! 




Sekian review ringkas untuk beberapa menu di Naj & Belle. Kalau nak kan kelainan bolehla try makan-makan di Naj & Belle :) Tapi cuba elak peak hour sebab meja terhad. Naj & Belle memang sentiasa full house!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan