Belai Tubuh Dengan Almond | L'OCCITANE Malaysia





This set includes:

Almond Shower Oil 250ml
Almond Milk Concentrate 50ml
Almond Supple Skin Oil 100ml
L'OCCITANE Slimming Massage
& Lots of samples!


Pertama kali berkenalan dengan L'Occitane 10 tahun sudah. Tuan suami hadiahkan L'Occitane Almond Supple Skin Oil dalam dulang hantaran. Sejak itu mula jatuh cinta dengan L'Occitane. Almond Supple Skin Oil ni pakai lepas mandi. Kulit akan jadi lembut dan anjal. Bau almond sangat best dan menyegarkan. Masalah mula timbul bila suami kita pun jatuh cinta sama💁


10 tahun kemudian, Julai baru-baru ni... suami order di L'Occitane Malaysia Official Online Store dan hadiahkan semula sebotol L'Occitane Almond Supple Skin Oil. Kali ni bukan solo. Tapi trio...ditemani Almond Shower Oil 250ml & Almond Milk Concentrate 50ml. Alahai so sweet :) Rupanya bukan masalah tapi rezeki. Mohon terus sweet untuk 10 tahun akan datang. oh! oh! Pastu disweetkan lagi oleh L'Occitane Malaysia dengan bagi samples dan packaging yang cantik dan esklusif! Kotak kuning diraja gitu. Unboxing time buat sis terkedu !

Oklah taknak buat review panjang-panjang. Bagi sistur belai tubuh dengan almond dulu okey. Just nak bagi tahu Hari Natal bakal menjelang tiba. Memang banyak gift set time-time ni. Bolehla pilih satu atau dua hadiah sebagai reward diri. Dah penat bertungkus-lumus setahun. Tak salah splurge untuk diri sendiri setahun sekali. Kalau dah splurge tiap-tiap bulan, mohon insaf. Marilah kita menabung untuk tahun 2019!


p/s: Psssttt....korang shopping apa masa Black Friday & Cyber Monday?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan