Kedai Coklat Paling Best di Damansara, Dip N Dip The Curve/ eCurve

Assalamualaikum. Entry makan-makan lagi.

Psttt..nak bagitahu ni, saya peminat coklat TEGAR. Ohh suka nya makan chocolate. Chocolate buat saya hilang stress. Chocolate buat saya aktif dan menjadi positif. Entahla saya memang suka coklat (Dinch to gula-gula!).

Maka tanpa berlengah ia termasuk dalam agenda girlsouting kami dengan Pn Mariana dan Cik Azua. Mereka ni kawan lama since di UPM lagi. Sangat sehati sejiwa kerr? Tapi bertuahla saya punya kawan2 macam mereka. 

Tanpa berlengah jom tengok apa yang kami makan! Lets jom!


Menu dip n dip


Mari kita makan coklat sampai lebam

Triple Chocolate Crepe


Bersama Cik Azua menikmati Ice Cream Brownies *secawan ni berkongsi tiga orang oiii*


Cik Azua dan Pn Nana. Comel kan diorang? Hello we all dah 3series ye. 

Harga untuk setiap item tak dapat lah nak dinyatakan, bukan kerana masalah memori, tapi kerana dibelanja oleh Pn Nana yang comel lagi baik hati tu. Maka tak pedulikan harga. Yang penting kenyang perut senang hati. Terima kasih Pn Mariana :)

P/S: Pernah makan Dip N Dip di Bangsar ala yang dekat dengan Butik Fazura tu. House Of Doll. Kene korek balik gambar dan buat entry lain. Itupun kalau rajin. Ok bai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan