Koleksi Tutorial Shawl, Wide Shawl & Halfmoon


Selamat pagi Malaysia!


Harini mahu tepek koleksi tutorial shawl, wide shawl & halfmoon yang kita dah godek-godek dalam pakcik google. Tak larat nak scroll bila gambar beribu-ribu. Set as favorite? Semua pun favorite pic. Makanya kita letak ajela kat sini. Kalau nak cari senang refer di sini aja. Yang lain pun boleh tengok sama. 


Now dah beribu-ribu tutorial melilit shawl, wide shawl ada dalam google. Tinggal nak cari yang sesuai dengan jiwa aje. Ada yang terlalu rumit dan berlapis-lapis lazuli. Ada yang lilit ketepi, kebelakang pusing. Aduhh. Jangan macam hantu bungkus ikat tepi sudah yee. Belum masuk fesyen subwoofer atau sarang tebuan atas kepala. Hmmm.


Ini antara tutorial shawl, wide shawl & halfmoon kegemaran. Bosan dengan style yang sama, boleh cuba style yang baru. Tak terlalu complicated. Simple dan mudah nak ikut. Yang penting mesti labuh bahagian depan. Kalau dalam tutorial ni ada yang tak cukup labuh, boleh adjust bagi labuh. Gunakan kreativiti =) Wahh lepas ni sakan la fesyen shawl masing-masing. Berbelit-belit. Berlilit-lilit. Jangan sampai tercekik sudah. 




Tutorial Multicolor Wide Shawl



Tutorial Chiffon Wide Shawl


Tutorial Wide Printed Chiffon Shawl


Tutorial Chiffon Wide Shawl



Gaya hijab ala Amena & Eslimah (international hijab blogger)


Pashmina Shawl Style by ZahratulJannah


Tutorial Chiffon Wide Shawl


Tutorial Cotton Wide Shawl

Tutorial Halfmoon Shawl


Selamat mencuba. 




"Classy is when a woman has everything to flaunt, but chooses not show it"




Tiada ulasan:

Catat Ulasan